Als u bij ons op afspraak bent geweest, bent u gewend om de rekening van Famed te ontvangen. Famed is samengegaan met Infomedics. Onze rekeningen worden daarom voortaan door Infomedics per mail verstuurd.

 

Rekeningen van Infomedics

Na uw behandeling in onze praktijk, controleert Infomedics of deze gedekt wordt door uw zorgverzekering.  Als u niet (volledig) verzekerd bent voor de behandeling stuurt Infomedics u een rekening.

 

Uw rekening betalen
U heeft 30 dagen de tijd om de rekening te betalen. Betaalt u via internetbankieren, let er dan op dat u de betaalgegevens gebruikt die op deze rekening staan (let op: dit is een ander rekeningnummer dan u gewend was!). U kunt ook de QR-code die op de rekening staat scannen met uw mobiele telefoon. U wordt dan direct naar uw iDEAL betaalpagina geleid. Alle betaalgegevens zijn al netjes voor u ingevuld, waardoor u alleen nog akkoord hoeft te geven op de betaling.

 

Digitale rekening

Als uw mobiele telefoonnummer en e-mailadres bij ons bekend zijn, krijgt u uw rekening voortaan digitaal per mail. Wilt u hier geen gebruik van maken? Geef dit aan ons door tijdens uw volgende bezoek, ook als er wijzigingen in uw gegevens zijn.

 

Wat gebeurt er met uw gegevens?

Om rekeningen snel en correct te kunnen verwerken, delen wij uw gegevens met Infomedics. Infomedics heeft zijn systemen maximaal beveiligd en voldoet aan alle wet- en regelgeving rondom privacy. Ontdek wat Infomedics allemaal doet om uw gegevens te beschermen.

 

Vragen over uw rekening

Op de website van Infomedics vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen. Ook kunt u op de website via de rekeningchecker snel en eenvoudig controleren of uw rekening al is betaald.

Komt u er niet uit, dan kunt op werkdagen tussen 09.00 – 17.00 uur bellen met de Servicedesk van Infomedics via telefoonnummer 036 – 20 31 900.

Reacties niet toegestaan.